Pharma üzletág

Szolgáltatásainkkal hozzáadott értéket teremtünk és információt szolgáltatunk a kiváló minőségű terápiák mellé.

Szakmai blog

A betegközpontú ellátás segítsége

A Teladoc egy a New York-i tőzsdén jegyzett amerikai székhelyű nemzetközi egészségügyi szolgáltató, a világ egyik vezető virtuális egészségügyi szolgáltatója. Évente 50 millió ügyfélnek nyújtunk segítséget a világ 175 országában. Vállalatunk a távkonzultációkon és távdiagnosztikán túl nemzetközi orvosi másodvéleményekkel és a betegek mellett a kórházakat is kiszolgáljuk a legmodernebb telemedicinális eszközökkel.

A Teladoc Hungary Kft. 2006 óta működik Magyarországon. Hozzáférést biztosítunk több ezer hazai orvos szaktudásához. 150 fős csapatunk közel 500.000 hazai ügyfelet szolgál ki. Évente 300.000 telefonhívást fogadunk és 200.000 orvosi vizitet bonyolítunk le.

  • Közel 20 éves nemzetközi, és több mint 10 éves hazai tapasztalat az egészségügyi ellátásszervezésben és a betegtájékoztatásban

  • Saját orvosi szakértői csapat

  • Ellátóhelyre, betegségre, terápiára és személyre szabott módszerek

  • Egyedi megoldások

  • Együttműködő szakemberek az ellátás különböző területein (pl. dietetikus, gyógytornász, mentális szakember, életmód tanácsadó)

  • 300 ezer elégedett páciens a hazai működésben

  • 24 órás telefonos orvosi tanácsadó szolgáltatás

  • Országos szintű együttműködés az ellátóhelyekkel

Szakmai konzultációk és együttműködés az egészségügyi ellátást végző orvosokkal és nővérekkel

A valódi, hatékony segítséget nyújtó programok az érintettek szakmai bevonásával jöhetnek csak létre. Szakmai workshopok, a szakmai teamek bevonásával végzett konzultációk, a betegközpontú kommunikációs módszerek alkalmazását segítő képzések során alakítjuk ki a betegek számára legmegfelelőbb programokat, ahol az orvosok és nővérek bevonásával alkotjuk meg a szükséges információs tartalmakat, folyamatokat és határozzuk meg a közreműködők körét. Megértjük az egészségügyi ellátórendszer nehézségeit, felismerjük a humán erőforrásbeli korlátokat, megoldásokkal segítjük a felmerült tájékoztatási és szervezési hiányosságokat.

Figyelünk az orvosok mellet dolgozó ápolók/nővérek szerepének jelentőségére, szakemberek közreműködésével segítjük a betegek gondozását az orvos-beteg találkozókon kívül.

Tekintetbe vesszük az ellátóhelyek és terápiás területek sajátosságait, így az igényeikre szabott megoldásokkal nyújtunk valódi segítséget.

Módszereink
  • Személyes szakértői konzultáció az orvosokkal, nővérekkel, a szakmai teammel
  • Csoportos workshopok
  • Munkacsoportok kialakítása a betegközpontú ellátás módszereinek kidolgozására
  • Csoportos képzések szervezése a betegközpontú kommunikációs eszközök használata érdekében
  • Online workshopok és konzultációk

Igényfelmérés

Programjaink kialakításához felmérjük az egészségügyi ellátó szakemberek és a betegek igényeit. Tájékozódunk az egyéni sajátosságokról, feltérképezzünk az információ befogadásának útjait, a tájékoztatás lehetséges módjait, a működőképes kommunikációs módszereket.

Programjainkat folyamatosan monitorozzuk. Visszajelzéseket kérünk a szakemberektől és a betegektől, meghatározzuk a beavatkozási pontokat, rendszerezzük az információkat, a visszajelzések alapján fejlesztjük a szolgáltatást.

Módszereink
  • Konzultációk és workshopok online és offline módon a szakemberekkel
  • Betegszegmentáció együttműködési hajlandóság, attitűd, motiváció, betegség- és terápiás életciklus valamint betegség-értés alapján
  • Felmérések a betegek körében
  • Együttműködés betegszervezetekkel

Egyedi Egészségügyi tájékoztatási és szervezési módszerek és formák kialakítása

  • Betegséghez, terápiához, szegmentációs módszerekkel kialakított beteg csoportok igényeihez, illetve az ellátóhelyekhez illeszkedő egészségügyi kommunikációs megoldásokat nyújtunk.
  • Tájékoztatás a megfelelő időben, a megfelelő kommunikációs forrásokon keresztül, szakértők bevonásával, magas minőségben, a szükséges tartalommal.
  • Egyedi online és offline megoldások.
  • Szakértők által készített és lektorált tartalmak.
  • Közérthető üzenetrendszer és kommunikációs tartalmak.
  • Az igényekhez igazított telefonos tanácsadás szakemberek bevonásával.
  • Ellátás szervezési módszerek a megfelelő időben és helyen.
  • Gyógyszerbiztonsági információk, jelentések monitorozása és követése.

Betegközpontú ellátást segítő programok

Tájékoztatás kiemelkedő figyelemmel a kezelés eredményességét nagy mértékben meghatározó beteg-együttműködést befolyásoló tényezőkre

A páciens belső tényezői
  • Betegségtudat kialakulása
  • Egészség-értés
  • Tünetek felismerése és megértése
  • A beteg viszonyulása a betegséghez és a kezeléshez
  • A páciens motivációs tényezői és ambíciói
  • Pozitív életszemlélet
  • Stresszkezelési képesség és módszerek
  • Betegség kimenetelére vonatkozó várakozások
Terápiás tényezők
  • Adagolás módjának megértése, megfelelő alkalmazás elsajátítása, megfelelő gyakoriság
  • Nemkívánatos események, mellékhatások felismerése és kezelése
  • Terápiahossz megértése és elfogadása
  • A terápia eredményességét mutató tényezők megértése és követése
  • Terápiaváltás szükségessége
  • Biológiai terápia, biohasonló terápia, generikus terápia sajátosságainak értése, kétségek és ellenérzések kezelése
Ellátási tényezők
  • Megfelelő kommunikáció az ellátás során
  • A szükséges vizsgálatok megértetése, azok gyakorisága és szervezettsége
  • A szükséges információk rendelkezésre állása
  • Tájékoztatás az ellátás egyes lépcsői kapcsán
  • A kommunikáció személyessége az ellátás és gondozás során
  • Időfaktor
  • Az egyes ellátási lépcsők szervezettsége
  • Megfelelő betegút az ellátórendszerben
Társas kapcsolati tényezők
  • Társadalmi elfogadottság
  • Tájékozott és elfogadó környezet
  • Hozzátartozók bevonása
  • Betegtárs kapcsolatok, közösséghez tartozás érzése

Kapcsolat

Gomba Edina Pharma üzletág vezető
E-mail: edina.gomba@teladoc.hu
Mobil: +36 30 316 1921
Cím: 1463 Budapest, Pf. 1164